وفات جانسوز کریمه اهل البیت حضرت فاطمه معصومه(س)، دختر هفتمین پیشوای شیعیان عالم را به ساحت مقدس و ملکوتی برادر بزرگوارشان حضرت ثامن الحجج آقا امام رضا(ع) و تمامی شیعیان جهان تسلیت عرض می نماییم.
وفات جانسوز کریمه اهل البیت حضرت فاطمه معصومه(س)، دختر هفتمین پیشوای شیعیان عالم را به ساحت مقدس و ملکوتی برادر بزرگوارشان حضرت ثامن الحجج آقا امام رضا(ع) و تمامی شیعیان جهان تسلیت عرض می نماییم.
91) شناخت کامیابیها و مسیرهای درست کامیابی و دوری از بیرغبتی در کارها
92) دوری از عافیتطلبی و خستگیهای مفرط
93) ارزش گذاری نسبت به سنتهای شایسته و دوری از سنتهای بیاساس
94) شخصیتشناسی و پرهیز از شخصیتگرایی
95) ایجاد سعهٔ صدر و وسعت روح در افراد
96) دوری از دورویی، ریاکاری و حقایق و کشمکشهای درونی
97) گریز از اسارت
98) دوری از بی تعهدی و پیمان شکنی
99) دوری از چاپلوسی و مداحیها
100) نابود سازی جهل و بیسوادی
101) دور سازی افراد از حیلهگری
102) منطق گرایی و بستر سازی در حرکتهای موزون
103) ضد ارزش جلوه دادن بیانصافی و بیعدالتی
104) اعتقاد جازم به اصول ثابت
105) ژرفانگری که غیر از دقت است
83) جایگاه و مشاوره و ایجاد مراکز مشاور در تمام سطوح جامعه و مشاوران سالم و صالح از افراد معنوی و آگاه
84) برطرف سازی بدحجابی و بی حجابی و ترسیم درست پوشش افراد زن و مرد در جامعه و محیطهای ویژه
85) سالم سازی مجالس لهو و لعب هم در میان خواص و هم در بین مردم و ایجاد خطوط سالم و محدودیت در گزینههای ناسالم
86) ایجاد روحیهٔ خودسازی و سازندگی عمومی
87) دورسازی بی ضابطگی در محیطهای اجتماعی
88) شناخت زمینههای خطر و پراکندگی در مسایل روحی و روانی
89) ایجاد واقع بینی در افراد و دورسازی آنان از وابستگیها و علایق بی مورد
90) دوری از ظاهری آراسته و باطنی پوچ و پوشالی و فرهنگ اهمیت به محتوا و شکل
67) رهایی جامعه و افراد از کوته نظری و تنگنگری و فقدان دور اندیشی و عاقبت نگری در حرم
68) ایجاد فرهنگ گریز از پرحرفی و پرخوری و ترسیم علمی و عملی مصرف تغذیهٔ سالم و مناسب
69) ضد ارزشی بودن کم کاری
70) ساماندهی اختلاط مسایل علوم با یکدیگر
71) ساماندهی و پایاندهی به مسایل نامربوط با یکدیگر در برخوردها و اختلافات
72) واقعنگری و دوری از خیالبافی
73) برطرف سازی عمومی نسبت به توقعات نابجای افراد
74) ساماندهی به موضوع علم زدگی
75) شناخت تحریفات و دورسازی جامعه از آن
76) قدرشناسی نسبت به هر امر کوچک و بزرگ
77) اعتبار، پول و بستر سازی درست نسبت به آن
78) آشکار سازی جامعه با حقایق و معارف
79) تقویت تبلیغات اسلامی و ایجاد ابزار کار آن
80) برطرف سازی ضعف مبلغان اسلامی بهطور علمی وعملی
81) جایگاه تعارفات و سالم سازی تکلفات و عادات و آداب و رسوم غلط و دست و پاگیر
82) دور سازی افراد از تک بعدی بودن در افکار، اخلاق و اعمال
نابجا به مسؤولان و در جهت تضعیف جامعهٔ مسلمین ایجاد میشود
50) دور سازی انحطاط و انحرافات اخلاقی در جامعهٔ دانشآموزی و دانشجویی
51) پیگیری مشکلات در شاخههای گوناگون
52) ایجاد مدیریت درست؛ به خصوص در مدارس و حوزهها
53) ضد ارزش ساختن پیمان شکنی و بدقولی در افراد جامعه و برطرف سازی الزامی نبودن آن در فتوای فقهی
54) ضد ارزش بودن اظهارنظر افراد غیر کارشناس و متخصص در غیر حوزهٔ تخصصی خود
55) ایجاد متانت در افراد
56) دورسازی بی ارادگی و ضعف نفس در افراد
57) جایگاه اسم و عنوان و ترسیم درست آن و موضوعیت ارزشی آن و دورسازی آفتهای آن
58) ساماندهی و بالا بردننرخارزشعمومیدرافراد؛ بهویژه در طلاب و ایجاد فرهنگ الزامی نسبت به آن
59) ایجاد ضرورت در دلسوزی اساتید نسبت به دانشآموزان در تمام سطوح و بهویژه در حوزهها
60) همگام سازی سطح علمی افراد با والدین که در جهت درک و تفاهم امور مشکل ساز است
61) بمبباران و براندازی فرهنگ بینظمی؛ بهویژهدر میان حوزهها
62) بـرطـرفسازی بـیحـوصلگی، بـیقـراری، سردرگمی و احساسهای نادرست با همیاری عمومی و برطرفسازی زمینههای آن
63) پیرایه زدایی و ایجاد مراکز علمی تحقیقاتی و قانونی در تمام سرشاخههای آن
64) برطرف سازی درست زمینههای بیاعتقادیها و بد اعتقادیها و بیهدفیها
65) برطرف سازی اسارتهای شخصی واجتماعی
66) دوری از بی توجهی به استعدادیابی
39) بستر سازی برای طلاب مانند کارمندان تا از مزایایی برخوردار باشند؛ همانطور که حوزه خود یکی از سازمانهای اجتماعی و بلکه مهمترین آن میباشد
40) توجه به استعدادهای افراد جامعه بهطور ارگانیکی و سازماندهی شده؛ چرا که با توجه به آن پیشرفتهای جامعه روز افزون خواهد بود
41) قانونمند سازی جامعه در ازدواج و برطرف سازی سختگیری افراد در امر ازدواج
42) برطرف سازی مشکلات اخلاقی و اجتماعی در امر ازدواج
43) ترسیم درست طبقات اجتماعی و ویران سازی طبقات کاذب و بیمورد استکباری
44) بستر سازی افراد نسبت به فرهنگ تفکر
45) دورسازی بیگانگی افراد با علم به طور اخص
46) دورسازی بیگانگی افراد با معنویات به طور عمومی و اخص
47) تغذیهٔ نادرست در سطوح جامعه؛ به خصوص در طلاب
48) بستر سازی بهداشت جسمانی ـ روانی ـ روحانی نسبت به افراد؛ بهویژه طلاب و حوزهها
49) برطرف سازی تفرقه نسبت به حکومتهای اسلامی که از جانب بیگانگان از طریق افترا و تهمتهای
25) مشکلات معنوی و اقتصادی بهخصوص نسبت به طلاب؛ مانند شناسایی مشکلات غربت، تنهایی و
دوری از خویشان
26) برطرف سازی زیرساختهای پارتی بازی
27) برخورد با مسؤولان خلافکار مطابق قانون و رشوهخواری در تمام سطوح جامعه و مردم
28) بازرسی و تحقیق از افراد مبلغ از طلاب به وسیلهٔ ارگانی سالم و صالح با حسن نیت نسبت به رفع مشکلات
29) درگیری افراد با خود
30) برطرف سازی خصلتهای ناشایست
31) بر طرفسازی امراض و مشکلات روحی و روانی طلاب
32) افراط و تفریط در درس خواندن و مشکلات کارهای علمی طلاب
33) ضابطهمند شدن دروس و مدرسان در حوزهها
34) ایجاد ضابطه در تألیفات
35) برطرف سازی تبعیض در امکانات به خصوص در حوزهها
36) ایجاد محدودیت سنی و سلامتی برای طلبه شدن رسمی (با وجود شرایط و استعداد و...)
37) گسیختگی عقاید و بی برنامگی (بهخصوص از جانب بزرگان و حوزه)
38) تبعیض در افراد (بهخصوص اجتماعات کوچک مثل مدارس و بهویژه مدارس حوزه در جهت توزیعمنزل و کالا یا حجره یا...)
12) ایجاد زمینههای علاقمندی به دین
13) شهریهٔ طلاب و بینظمی در آن (سهمامام)
14) برطرف سازی مشکلات تربیت صحیح اسلامی
15) دوری از فرهنگ بیگانه؛ اعم از داخلی و خارجی
16) برطرف سازی ناهنجاری بیتوجهی به شخصیت افراد و بهویژه طلاب
17) دور سازی زمینههای اضطراب عمومی از افراد
18) ناسازگاری عمومی و متقابل فرزندان و پدر و مادر
19) مشکلات سربازی وناهنجاریدرزیرساختهای آن
20) نهادینه کردن مطالعه بر قرآن کریم به صورت درسی عمومی و تخصصی در تمام سطوح علمی از مدارس ابتدایی تا دانشگاها و حوزهها
21) بیکاری در جامعه و در تمام مقاطع بهخصوص در جوانها
22) ایجاد تأمین اجتماعی معنوی و اقتصادی
23) معافیت تحصیلی طلاب و آموزشهای ویژهٔ رزمی و نظامی
24) تربیت طلاب آزاد و همراه مشاغل در سطح جامعه و مردم عادی